همیشه سعی کن از نیروی درونت کاملا بهره ببری این تو هستی که ثابت میکنی دنیا باید به چه شکلی در بیاید . از این به بعد من با تمام توان میرم جلو ادام میدم . حالا هرچی که میخواد پیش بیاد من میخوام با تمام توانم برم جلو اصلا هم برام مهم نیست که چه اتفاقی قرار بیفته من به یه تجربه ی جدید و لعنتی نیاز دارم که زندگی بد و نا امید کنندم رو به بهترین شکل دچار تغییر کنه من نیاز به مکان حرفه ای برا نشان دادن همه ی تخصص هایم هستم . اگه بشه به خاطرش دعا می کنم ، خودم رو به زحمت می انندازم . ساعت 4 صبح پا میشم و تا 12 شب به بند کار می کنم و به اون هدفی که دارم و در سرم مدام میگه برو جلو میرسم . من باید حتما برسم هیچ راهی نیست من 1 هفته پشت سر هم روزهاش رو نخوابیدم ، حتما

نتیجه تصویری برای ‪Success‬‏

فیفتی سنت درست میگه خواب مال شکست خورد ه هاست و برای له ترین افراد کره ی زمین هستش من این رو صد در صد تایید می کنم و به دنبالش هستم تا انجامش بدم و میخوام بهش برسم من روزی 20 ساعت تا 21 ساعت کار میکنم همون 20 تا 21 ساعت در روز رو هم جوزی انجام خواهم داد که به اندازه ی صد سال انرژی من رو مصرف کنه و بتونه من رو با قدرت هزاران برابر سرعت نور به فضای فرا کیهان پرتاب کنه و یه بیگ بنگ جدید در این تاریخ احمقانه بشر ایجاد کنه ، نیاز من مثل جت به آمریکا سفر کنم ، یه کار شخصی تو انگلستان دارم بعد باید برم آلمان و بعد فرانسه و ژاپن و روسیه و بعد حرفا های زیادی دارم که راجب دنیای تکنولوژی بزنم من قراره دنیایی تکنولوژی علم و فناوری و دنیای برنامه نویسی رو تغییر بدم . من باید بتونم به همه ی اهدافم برسم این کاملا شدنی و امکان پذیره مگه من چیم کمه از اون بیل گیتس نه چندان ، یا استیو جابز ، یا دنیس ریچی ، درولوف ، یا زاکربرگ ، یا توپاک شکور یا مایکل جکسون ، یا جاستین بیبره ، یا بسیاری بسیاری آدم که سیستم بدنشون دقیقا مثله منه و مثل من که یک انسان هستم اون ها هم یه انسان هستن ، پس چرا این مزخرفات فرق میکنه ، کشورشون خوبه ؟ پولدارن یا به اصطلاح خرپولن و پولشون از پارو بالا میره ؟ 

نتیجه تصویری برای ‪Success‬‏

یا همه امکانات صنعتی رو دارن یا مردمشون با فرهنگن و حمایشتون میکنن ، من یا در این کشور یا هر کشوری که بشه حتی آمریکا ، حتی جزایر قناری باید به هدف لعنتیم برسم و سیاره رو دور بزنم و به جهان های دور سفر کنم و از موفقیت هایم برای خودم حرف بزنم و موفقیت چیه ؟ چرا یکی میتونه یه چیزی رو انجام بده اما یکی دیگه توش درجا میزنه ؟ چرا من توی رپ خوندن و آواز خوندن مشکل دارم ؟ چرا این کدهای برنامه نویسی شبیه هم هستن ؟ اههه گندت بزنن چرا زبان انگلیس انقدر مزخرف و سخته ؟

تصویر مرتبط

لعنت به تو پسر احمق تو باید این همه اطلاعات لعنتی رو بکنی تو کلت  نباید به خودت و مغزت رحم کنی تو باید با تمام توان بنویسی از هر چی که بهش علاقه داری . افکار لعنتی که عذابت میده رو بنویسم شعرشون کن ، یا بهتره تبدیل یه داستان یا خاطره بشن ولی من همه چیز رو به راحتی نمیخوام ، فقط میخوام انجام شدنه خودم رو توی آینه دلم ببینم و از خودم و خودم و خودم و خودم و خودم و خودم و هر چی که بهش فکر میکردم راضی باشم دوباره راضی باشم روزی 100 هزار میلیارد بار داد بزنم انجامش دادم و با تمام انرژی و هیجان زده شدن انقدر اعداد رو گشترش ندم و انقدر توشون اقرار نکنم ولی همه چیز به دست خواهد آمد اصلا نگران این نباش که قرار هست که چه اتفاقی بیفته ، نیاز هست از جایی که هستی لعنتی بپری ؟ بپری  دیوونگی کنی؟

نتیجه تصویری برای ‪Programing Android‬‏

من باید بنویسم روزی 3.333 هزار بار و انقدر ادامه بدمش تا یه تایپست حرفه ای بشم نه می تونم داستان نوشتم با خودکار رو هم بهش اضافه کنم نه من باید به هدف اصلی برسم . من یه برنامه نویسی دیوانه ام در حال کد زدن من دارم روزی 30 هزار خط می نویسم اگه بتونم 4 ساعت از خوابم بزنم و اگه بتونم با سرعت 8 یا 10 برابر کار کنم روزی 300 هزار خط مفید مینویسم و همه ی این ها قرار نیست به راحتی از دست داده بشن ، چون تو باید بتونی ، برای برنامه نوشتن انگیزت و ببر بالا ، چه برنامه های زیبایی گوگل پلی رو اشغال کرده ، برنامه های اندرویدی خیلی از لحاظ بصری شگفت انگیز و زیبا هستن و من نمیتونم

نتیجه تصویری برای ‪Programing‬‏

چطوری این همه هیجان از نوشتن یه نرم افزار موبایل رو توی خودم نگه دارم باید با دوستای خودم به اشتراک بزارم ببینم اون ها ایده هاشون چیه تا همه ی این ها رو ترکیب کنم و بتونم اون چیزی که میخوام رو به دست بیارم و فکر میکنی واتساپ به این خلاقی و زیبایی به راحتی بوده است ؟ نه جانم . خلاقیت و خلاقیت و خلاقیت و خلاقیت من این رو روزی 10 باز تجویز کردم و جواب داده و تو فکری میکنی نیاز هست یه شرکت آمریکایی کارم رو ساپورت کنه . نه من باید همین حالا عملیش کنم . من باقی سختی ها و در نیامدن و درآمدش و فشارهای مالیش رو کاری ندارم ، من باید با تمام توان برنامه نویسی رو ادامه بدم ، همه چیز به زیبایی هر چه تمام در ذهن یه برنامه نویس نقش می بندد و همه چیز از یه تصمیم قاطعانه شروع می شود من حرف های زیادی در برنامه و طراحی صفحات داینامیک و پیشرفته و اپلیکیشن های مبتنی بر وب دارم و این میتونه واقعا به من کمک کنه من از پسش بر خواهم آمد و این به من کمک خواهد و می خواهم و میخواهم

نتیجه تصویری برای ‪insomnia‬‏

ومیخواهم ومیخواهمو

میخواهمو

میخواهمومیخواهمو

میخواهمو

میخواهمومیخواهمو

میخواهمومیخواهم

ومیخواهمومیخواهمومیخواهم

ومیخواهم

باید انجامش بدم