من شخصا سعی دارم در این رسانه که بر روی اینستاگرام بنا نهاده شده ، و اصل و مرکز آن اینستا است ، سعی دارم که با تکنیک های خاص و اطلاعات بسیار بالا بهترین و بزرگترین آثار سینمایی جهان را خدمت همه ی سینما دوستان عزیز معرفی کنم ، بیشتر سعی دارم :

1-فیلم های سینمای را تحلیل و نقد و بررسی و موشکافی کنم و از آن برای شما ویدئو تهیه کنم

1-کار نقد و بررسی را به حرفه ای ترین شیوه با بهترین فیلم ها را برایتان انجام دهم

3-با استفاده از عکس نوشته یا تایپو گرافی یا اینفوگراف مطالب زیاد و بیشماری راجب به فیلم های

سینمای در اختیارتان قرار دهم

======================

 TWBcinematographyAAG@

^^^^^^^^^^^

معرفی آثار سینمایی

=====================

4-معرفی بهترین آثار سینمای ایران ، هالیوود و دیگر سینما ها ....

4-تحلیل و بررسی به صورت ویدئویی

5-تحلیل و بررسی به صورت عکس

6-تحلیل و بررسی به صورت پادکست

7-تحلیل و بررسی به صورت کتاب 

8-تحلیل و بررسی به صورت مقاله 

امیدوارم که بتوانم با این رسانه گامی هر چند کوچک در اطلاعات سینمایی شما عزیزان داشته باشم

رسانه ما را به سایر دوستان خود معرفی کنید .

آدرس ما در اینستاگرام :

@TWBcinematographyAAG

در دیدستان (شبکه اشتراک ویدئو )

 Parsiztorrent.blog.ir