اینستاگرام بیشتر به درد افرادی میخورد که :

1-عکاس و عکاسان حرفه ای

2-گرافیست ها

3-سرگرمی سازان (کمدی ، تراژدی )

4-اخبار

5-اخبار موسیقی

6-بازیگران

7-خوانندگان

8-نقاش ها

9-مراکز فروش محصولات

و.....

قبل از آموزش لایک این مطلب را هم با دقت بخوانید برای کسانی که میخواهند از پیج اینستاگرام پول در بیارن یا کسب درآمد

اگر محصولی دارید ، یا اینستاگرام برای نمایش آن محصول بی رغیب است ، چون شما با تیزری کوتاه از آن محصول می توانید . مخاطبان زیادی را جذب کنید .

محصول یعنی چی ؟؟؟؟

1-فروش فیلم سینمایی

2-فروش آلبوم موسیقی

3- فروش تک آهنگ موسیقی

4-فروش کتاب فیزیکی یا فایلی

5-فروش ماشین و خودروها

هر محصولی که به صورت فیزیکی یا  فایل در اختیار کابران قرار دهید ، توجه کنید ، که فروش فایل هم یک نوع محصول هست .  مانند فایل های :

1-کتاب

2-آهنگ

3-فیلم

و......

پس شما می توانید با نمایش مقدار کمی از محصول خود به فکر فروش آن باشید .

ولی اگر شما اهل کارهای خدماتی یا توزیع باشید آن وقت چطور ؟؟؟؟؟

من چیزی برای تولید ندارم !!!

1-پخش فیلم سینمایی

2-پخش آهنگ

3-پخش کتاب

و......

ممکن است تصویر حذف شده باشد!

کار توزیع تنها سودش برای شما کسب درآمد از تبلیغات است . وگرنه شما چیزی نسیبتان نخواهد شد .

چون شما محصولی ندارید .

خب پس ، کسی قرار نیست چیزی را بخرد و نه بفروشد ،

پس شما دارید مطلب تولید می کنید . مطالبی که باعث تسریع در به دست آوردن محصولات می شود ، شما دارید با سرویس قوی از کاربران خود پشتیبانی مکنید ؟

این سرویس باید روی پای خودش باشد . نه بر روی اینستاگرام . چون شما که نمی توانید محصولات دیگران را از اینستاگرام پخش کنید .

پس باید یک سایت داشته باشید .

وگرنه ، پخش آثار از طریق اینستا با تکه کردن ویدئو یا استفاده از تلویزیون آن فایده ای در بر خواهد داشت . چون که گفتم اینستاگرام برای همچین کارهای مناسب نیست و کاربران فقط اولین ویدئو و اولین عکس شما را مشاهده خواهند کرد . مطمئا باشید 90 درصد از کاربران از عکس 2 به بعد دیگر از آنجا خواهند رفت ، این کار درست نیست ،

کار زیاد با گوشی موبایل سخت است ، و افرادی که برای تحقیق اطلاعات نیاز دارند ، یا برای استفاده از محصولات به سایت ها وارد می شوند . نه اینستاگرام

پس به راحتی می شود متوجه شد . که چرا خوانندگان با تیزر کارهایشان در صدر هستند و تولید کنندگان سینما و یا رسانه های خبری ، چون از قسمتی از آن مطلب خیلی مهم است برای همین آن قابلیت انتشار را دارد .

گفتم سود کارهای خدماتی و توزیع یا پخش از تبلیغات و حق پخش آثار است . که در برخی موارد حق پخش هم وجود ندارد و فقط تبلیغات امکان پذیر است ، مانند کار پخش کتاب ، یا فیلم سینمای (البته در سایت ها می توانید اشتراک تهیه کنید )، به بهترین شیوه با تیلیغ کالای دیگران می توانید به درآمدی برسید .که البته این کار آنچنان که فکر می کنید آسان نیست ، چون وقتی رسانه های بزرگ وجود داشته باشند ، هیچ کس وارد رسانه شما نمی شود .

رسانه های هستند که تا 1 میلیون فالوور در موسیقی رپ دارند و رسانه های هم 1 هزار نفر عضو ندارند ، چرا چون ، این کار به شرایط زیر متکی است :

1-پخش سریع و زود هنگام آثار

2-پخش بیشتر آثار موسیقی رپ و یا پاپ

3-توشیق کردن کاربران برای جلب رضایت

4-استفاده از لگو اختصاصی در پیج خود

پس کارهای خدماتی نیاز به این دارد که شما به شهرت برسید در حدود 20 هزار فالوو به بالا آن وقت شما یک خدمات دهند خوب هستید .

و این پروسه شاید 2 تا 4 سال زمان ببرد اما به سرعت در زمان های 6 ماهه و 1 ساله تا 100 هزار و 200 هزار شما را بالا می کشد . البته باز هم بستگی به فعالیت های شما دارد .

در هر صورت کارهای خدماتی کارهای با فراز و نشیب زیاد هستند، و به شهرت رسیدن در روز های و ماه های اول خیلی عذاب دهنده هستند اما اگر نامید خودتان را نکنید ، خیلی راحت به بالای صدر جدول می رسید . و فالور جذب می کنید .

چطور قلب رگباری از اینستاگرم بگیرم ؟؟؟

ممکن است تصویر حذف شده باشد!

اگه براتونه مهم هست که تعداد قلب های که براتون واریز میشه یا همون لایک هاتون انجام میشه موارد زیر رو مکرراً انجام بدید.

1-تولید محتوای با کیفیت بالا

1-تصویر

سعی کنید از عکس های 1080 در 1080 با کیفیت بالا استفاده کنید . و حتما آن عکس ها را با نرم افزار های ادیت و ویرایش اصلاح کنید ، گذاشتن افکت ها باعث بروز موج عظیمی از احساسات مخاطبین به سمت کار شما خواهد بود و این شما را به اوج خواهد رساند .

فونت های بسیاری هستند به پارسی که می توانید آنها را روی ویندوزتان نصب کنید . از آنها استفاده کنید ، حالا این که نرم افزارهای عکس نوشته برای موبایل هم فراوان هستند .

سعی کنید ، متن هایتان شیک و با آب و رنگ از آب در بیاید ، می توانید ، حتی خودتان متنی را طراحی کنید ، با یک دست خط عجیب به اسم خوتان و با فتوشاپ آن را روی عکس یا ویدئوهایتان قرار بدهید ، این کار چندان سخت نیست فقط می توانید با مداد روی کاغذ شروع به طراحی خطوط لازم و نام دلخواه کنید و بعد آن را بر روی نرم افزار ویرایش عکس هدایت کنید ، بعد می توانید آن نوشته را برش بزنید و روی عکس مورد نظر قرار دهید .

با مقدار کمی جلوه افکت آن را طراحی کنید و جلوه های خاص به آن بدهید ، به همین سادگی .

ویرایش و ادیت عکس جزو ساده ترین کارهای می باشد و آنچنان که فکر می کنید تخصصی نیست ، ولی به مراتب نیاز به زمان گذاشتن دارد تا شما را حرفه ای تر بکند ، حالا می توانید با نرم افزار پیشنهادی Paint.net هم کار کنید که برای ویندوز است و وزن خیلی کمی دارد و باعث هنگ کردن سیستمتان نمی شود.

2-ویدئو

برای کارهای خوب ویدئوی سعی کنید ، در درجه ای اول بفهمید قرار هست روی چه پلتفرم یا شبکه کار کنید . خب ما بحثمان روی اینستاگرام است ، یک شبکه مجازی که هر شخصی با حساب کاربری خود مشغول به جستجوی مطالب می باشد .

قابلیت های اینستاگرام در چه سطحی برای ویدئو در نظر گرفته شده است .؟؟؟؟؟؟

برای کارهای طولانی جوابگو می باشد ؟؟؟؟؟؟؟

خب اینستاگرام از قدیم و جوری که سیستم آن برنامه ریزی شده است ،جوری است که در اول کار برای موبایل های طراحی گردیده شد . و چون تعداد موبایل های هوشمند و آندروید و آی او اس به میلیارد ها دستگاه می رسد . عده ای بسیار زیادی یعنی حدود 80 درصد از نسخه موبایل استفاده می کنند .

پس نمی شود . توقع داشت که بتوان ویدئوهای طولانی ساخت و مردم را جذب خودتان کرد .

سعی کنید ، از ارائه کل محصول خود یا بهتر بگوییم همه ی ویدئو خود بر روی اینستاگرام خود داری کنید . جداً این را توصیه نمی کنم که خودتان را در این مسیر پیچیده قرار دهید . چون همه ی زحمتتان از بین خواهد رفت . کار اصلی به زمین خواهد خورد .

برای همین ، شما باید اصولی کار کنید . یعنی باید فقط 1 دقیقه ، حرف های اصلی خود را در 1 دقیقه بزنید .

مقصود شما چیست ؟؟؟؟ اگر اهل کار های تخصصی باشید ، خوب متوجه می شوید که اینستاگرام کشش و قابلیت کارهای یکپارچه و طولانی را ندارد ، و چون 80 تا 90 درصد از جامعه بر روی هسته های موبایل آنها را تماشا می کنند . میل و سیستم این را خلق می کنند که چیزهای کوتاه مناسب تر هستند .

3-متن

با 800 کاراکتر چیزی خاصی اتفاق نمی افتد اما شاید بتوانید اطلاعاتی را به دیگران منتقل کنید و با تبلیغات کسب درآمد کنید .

2-رعایت قوانین

سعی کنید از رعایت قوانین اینستاگرام برخوردار باشید ، و آثار که مخالف با قوانین نظام جمهوری اسلامی است بپرهیزید ، چون بعدا متوجه آن خواهید شد .

3-شناخت کاربران

شما قرار است چه کسانی را جذب خود کنید ، حال اگر جذب شوند قرار هست چه کارهای را برایشان ارائه دهید .

4-استفاده از روش های خلاقانه

استفاده از کارهای تدوین و فتوشاپ ، و دادن پروژ هایتان به دست گرافیستان و نقاش چیره دست تر ، و اینکه سعی کنید ، از کپی برادری خودداری کنید . ولی الگو بگیرید ....

5-درخواست لایک

از کاربران بخواهید که شما را لایک کنید و پاداش لایکشان را با خدمات دیگری بپردازید .

 

ممکن است تصویر حذف شده باشد!